Spel för vuxna!

Så var det lördag igen. Gud veckorna går SÅ snabbt! Och vips så blev det liksom sommar bara så där idag. Kändes som att gå in i ett växthus i morse. Men det är lugnt... Jag är ju gärna på jobbet istället för att ligga hemma ute i solen. Står hellre bakom kassan än går och köper glass. Uppvärmd matlåda istället för härligt grillat. Ja ni fattar.
Har dock gjort en deal med vädergudarna. Fint väder sön/mån så kan vi dra ett streck över att dom missade att jag jobbade idag.

Igår var Mimmi här och jobbade ett tag med mig. Vi packade blandannat upp detta:


"Helballa 80-talet" är ett frågespel med frågor om just 80-talet.
Kan tänka mig att det är tokroligt för dom som kommer ihåg lite mer av 80-talet än vad jag gör;)

Kram Maria

Inga kommentarer till " Spel för vuxna! "

Powered by Blogger