Det är inte klokt

Karro !!
Visst var det även du som knep 10000 ?
Rätt lustigt tycker jag =)
Om det är du har jag för mig att vi skickade dig ett
paket. Självklart måste vi fira även denna gång men vi
tänkte ni istället höra om du har vägarna förbi någon gång.
Vore så trevligt att få räcka över dig något, lite mer personligt så ;)
Hör av dig !


Vi har i dag fått en pall med härlig inredning
från Miljögården.
Han med att ta en bild på en av sakerna som Magnus
har bestämt, han blir lite mallig då ;)
Men den var fantastisk, kostar 149:-

Får visa er lite mera sen men det var bla
tårtfat, kakfat i glas. Gratängformar i pastell,
glasflaskor, zinkkanna & kruka, nyckelskåp m.m
ja visst ja lite efterlängtade vita små bokstäver också.

Kram Petra

5 Kommentar till " Det är inte klokt "

MonaA sa...

Vilken underbar kanna! Vill ha!

Kram
Mona

Karro sa...

Haha ja visst var det jag =) Så nu satsar jag på att ta 40000 med ;)

Vi är in titt som tätt, är bara jag som aldrig kommer mig för att ge mig till känna ;)

Och sist skrek Moses som en galning hela tiden för att han inte fick öppna hänglåset till ett såntdär litet piratskrin så då ville jag bara skämmas ihjäl ;)
Men nästa gång så ska jag absolut presentera mig!! =)

kramar

Unknown sa...

Hej

Vilken härlig kanna.

Ha en bra dag

Kram

Stina sa...

Väldigt fin kanna.;-)
Kram från Stina

Jeanette sa...

Vilken snygg kanna!!

Powered by Blogger