Mitt julkort

Här kommer mitt ihop hastade julkort för
julen 2009.
Det är naturligtvis Magnus & mina ungar
och tänkt att gå till släkt och vänner.
Men ni läsare tillhör också skaran vänner numer ;)
Något företagskort lär vi väl inte få till .....

Kram i kylan!
// Petra

3 Kommentar till " Mitt julkort "

MonaA sa...

Idag fick jag de fina sakerna jag beställt hos er! Tusen tack, jag är sååå nöjd! Och korten på Linus har vi också fått, dem är vi också supernöjda med!

Tack för allt, ni är toppen allihop!

Vi önskar er en riktigt God Jul och Gott Nytt 2010!

Hoppas vi ses snart framöver!

Kramar till er alla!

Mona med familj

Anonym sa...

Här kommer en hälsning från Kungälv.

Vilka härliga foton på era barn.

Nu vill jag sända många kramar och en önskan om en fröjdefull Jul och ett Gott Nytt År till er alla.

Vi hörs på nytt nästa år.

Anita Persson

Karro sa...

God jul till er! =) Fint julkort ni har gjort!
Kramar

Powered by Blogger