Bokstäverna!

Okej, nu viker jag under pressen. Blogginlägg, here it comes:)

Har idag försökt att fått någon ordning på dessa snygga bokstäver som Petra skrivit om i tidigare inlägg. Igår packade dom upp bokstaven N. Som oturligt nog var monterade bak och fram!

Magnus- Bortas dom här kan du ha hemma, du som är lite bak och fram!
Jag- host , öhh, schst... Jag??!
Jag kommer in till jobbet idag.
Jag- Petra såg du bokstaven N , haha!
Petra- Dom kan du ha hemma, du som är lite bak och fram!

Oj Oj Oj vad FÅR dom allt ifrån? Påståenden HELT tagna ur luften... Rena slumpen att jag råkade vara där , just då, att dom sa PRECIS samma sak. My god, känner dom mig inte alls? Ja jag säger då det årets skämt. Dom är ju för roliga dom där cheferna...

För att återgå till det jag skulle skriva om. Nästan alla bokstäver visade sig att ha små, bubbelplastmärken på sig. Så hela stället åkte in på outleten. Så nu kan ni passa på att fynda bokstäver för 39:- istället för 85:- Superpris om ni frågar mig!

Kramar Maria B


Inga kommentarer till " Bokstäverna! "

Powered by Blogger