Snickarboa hoppfallera..

Nu är det full rulle på Calimero, det snickras och donas för fulla muggar! Ska bli rikigt spännande att se hur det blir när det är klart. Ser ut som en hel dansbana därinne, det blir så himla stort och ljust!
Har även fått lite nya fina saker idag, har ju tyvär ingen bild på dom, ni får komma hit helt enkelt:) Lilla anna dockor bland annat, och världens mjukaste lilla Tummen!
Vill även passa på att berätta om lördagen då Calimero, Trend & Tradition, Lager 157 och Scorett kommer att ha extraöppet till kl 18.00.
När jag ändå är i tipsar tagen kan jag ju berätta att man nu kan mejla in sin mejladress till oss och få olika erbjudanden och inbjudningar till VIP kvällar och mycket annat roligt!
info@familje-ebutiken.com Man vet aldrig vad vi hittar på för bus här ;).
Nu ska jag fortsätta plocka på här innan jag åker hemåt för idag.
Hoppas att ni får en bra helg allihop ! Kramar Maria B
(Skrattar åt mig själv, i nästan alla inlägg "vill jag även passa på att berätta" något!
Ja ja, sån är jag :P )

1 Kommentar till " Snickarboa hoppfallera.. "

Anonym sa...

Va kul med lite nyheter i butiken! Jag undrar när Villervalla-nyheterna kommer, såg på dera hemsida en liten försmak och de slutar inte förvånas! :-) Ska bli så spännande att se er utbyggnad och vi kommer så fort vi kan och kikar!

Powered by Blogger