Gravid & Vacker

Eftersom tiden aldrig tycks räcka till för att
uppdatera våran hemsida så kommer
här lite bilder som borde ligga i galleriet
under väntande/nyfödd.

Det är lika roligt varje gång som jag
får fotografera gravida. Alla borde
unna sig bilder på en av dom härligaste
upplevelserna i ens liv. Jag ser
och förstår på alla mammor att det
inte alltid känns så just då.
Men vet att dom senare är så
tacksamma över att dom gjorde det.

Att vara gravid är Vackert!
Se själv ...


Tack för att jag fick dela med
mig av denna underbara bild!

Tack också för allt skratt, blir glad
bara av att tänka på det:)
Milo-Isabella kommer att få
toppen föräldrar!

Personliga magar ;)


Hittar egentligen inga ord,
tycker att bilden säger allt ...
Vackert
Må gott!
Hälsn. Petra

3 Kommentar till " Gravid & Vacker "

Anonym sa...

Men vad glad jag blir att se min mage på er blogg, älskar bilderna du tog på oss och magen.
Kram från Emma & Löken

Calimero Familjebutiken sa...

Men vad kul att ni tittar in hos oss :) Längtar till att få träffa er och få ta lite kort på eran goding. Hoppas att allt är bra med Er. Kramar tillbaka Petra

Anonym sa...

Ja titta, där är vi ju! Va kul att du valde samma bild som vi gjorde! Jättefina bilder! Roligt att titta in hos er idag. Må så gott så ses vi snart igen! Mvh Annsofie m fam.

Powered by Blogger