"DAGISFOTOERBJUDANDE"


Måste bara börja med att dela med mig en av dagens bilder på en riktigt underbar härlig tjej !

Ett av våra dagis har i år valt att inte lägga ner tid på att låta barnen fotograferas och många föräldrar har hört av sig till oss och varit besvikna. Vi har därför tagit beslutet att göra två fototillfällen hos oss i Sågmyra. Fotograferingarna sker ute precis som vi brukar med våra dagis så det fungerar alltså bara vid bra väder :) Vi erbjuder er som vill att komma tid  Fredag den 30 sept mellan 10-12 och tisdag 4 oktober mellan 13-15. I första hand gäller detta erbjudande barn från förskolan Hästhoven + ev äldre syskon men i mån av tid även andra barn. Vi behöver alltså ha en liten hum om intresset och vilken dag så att vi ev kan ta några extra :) Lägg er önskan här eller på facebook eller via mejl info@fotografpetra.se om vilket/vilka barn det gäller och vilken dag som passar bäst. Vi uppdaterar med mera info om det blir nödvändigt eller om frågor uppstår annars ses vi kanske på fre eller tisdag vid Calimero.

Kram Petra

7 Kommentar till " "DAGISFOTOERBJUDANDE" "

Men Du! sa...

Hej! Vi vill såklart ta kort men vet ännu inte vilken dag (om ens någon?)för vi vet inte om nån av oss kan ta ledigt från jobbet. Men jag återkommer ! Tack iallafall för att ni ställer upp och ordna detta!, även om jag tycker att förskolan borde kunna fixa det en enda fm under ett år! Jag är verkligen besviken på Hästhoven! /Anna

Anonym sa...

Hej! Vi vill också väldigt gärna ha kort på Stina Gunnarsson! Vi kan bara på fredag och gärna så tidigt som möjligt eftersom jag måste kasta mig till jobbet i Borlänge sen eftersom jag inte har nån som kan följa med mina elever på simundervisning sen. Tack så hemskt mycket att ni ställer upp och gör det här för oss! /Karolina

Anna V sa...

Hej!
Jättesnällt att ni ställer upp och fotograferar våra barn. Jag håller med Anna om att förskolan skulle kunna avvara en halvdag på ett år för att fota, men, men.....

Jag skulle vilja komma och fota Alice och Albin på tisdag eftermiddag, så sent som möjligt. Funkar halv tre? Jag skulle gärna vilja att Fanny fick vara med på en syskonbild om det är möjligt. Enskilt kort har hon tagit i skolan.

Kram på er! /Anna

Calimero Familjebutiken sa...

Familjen Gunnarsson kl.10 på fredag är bokat på er =)
Familjen Viktorsson/Larsson kl.14.30 på tisdag är bokat till er =)
Så håller vi tummarna för bra väder !!

Anna V sa...

Tusen tack!!! Tar ni en syskonbild på Fanny också? Hon brukar ju vara så trevlig och rar när du ska fota henne ;-)

För övrigt är vi nu bara familjen Larsson.

Calimero Familjebutiken sa...

Familjen Larsson självklart gör vi ett försök med alla 3 juveler !!!

Anonym sa...

Tack så mycket! Då kommer vi kl. 10.00. /Karolina

Powered by Blogger