Vinnare från tjejkvällen

Fick i dag detta mejl:

Vi har dragit en vinnare till Lurbo Stompers!
Tack för er medverkan och grattis till Sandra Li som har vunnit 2 biljetter till Lurbo Stompers 9 april med 3-rätters middag.
Värde 495 kr/person.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Med vänliga hälsningar

Bjursås SkiCenter, Bjursås Stugby & Camping samt Bäverhyddans Värdshus
Telefon: 023 - 77 41 77
Fax: 023- 511 92


Tack Bjursås Skicenter för trevligt samarbete under vår tjejkväll !!
&
Stort GRATTIS till Sandra Li !!!

Kram Calimero gänget

3 Kommentar till " Vinnare från tjejkvällen "

Sandra - mamma till Molly sa...

Tjohooo! :D Blev så glad när jag fick mejlet! :D Ska bli riktigt kul att komma iväg bara jag och sambon! :D /Sandra

Angelica Grycksbo sa...

Heeeej! Jag har sånn ångest att jag inte ringt och bokat en tid för bildvisning. Men min morfar har gått bort och allt har bara varit körigt. Jag ringer på måndag så får vi boka en tid. Förlåt igen! /Angelica Boman

Calimero Familjebutiken sa...

Men snälla Angelica du får absolut inte känna så...vi finns när ni har tid och lust, det är inte bråttom. Tråkigt med morfar.
Kram Petra

Powered by Blogger