Nu ni!

Jag tänkte att vi kör EN sista tävling iaf! Bara på bloggen denna gång. Men den här gången får ni jobba lite för det;) Det ni kan vinna är denna fina zinklykta. Värde 179 kr. Bästa sakerna till bästa kunderna :)




Så vad ska ni göra då? Vi satt och jobbade på kontoret alla tre en dag, och kom att tänka på hur det var ställt på stolfronten på det här kontoret egentligen haha! Här jobbar alla på "lika vilkor" ! Ni ska klura ut vem som sitter på vilken stol och jobbar!


Kan skenet bedra? ;)

Av dom som har alla rätt kommer vi att dra en vinnare. Om det är nån som har det vill säga.

Som vanligt kommer vinsten att kunna hämtas här eller så får man betala fraktavgiften för att få den hemskickad.

Tävlingen pågår till den 27/1.
Lycka till!

Kram Maria



15 Kommentar till " Nu ni! "

Vi tillsammans sa...

Magnus den svarta, Petra den i mitten och så Maria på den röda, ren chansning från mig !!!

Anna sa...

kul tävling! Jag tror Magnus sitter på den svarta( eller möjligtvis Maria;)) Petra på trästolen och Maria på den röda!

Låtta sa...

Jag Tror Magnus sitter på den svarta stolen, Maria på den röda och Petra på trästolen.
Ha en bra helg!
kram

Malin sa...

Såklart ser det ut så här:

Svart = Magnus
Gul= Maria
Röd = Petra

Sandra - mamma till Molly sa...

Haha, vilken rolig tävling! :)
Jag tror att ordningen är såhär:
Svart = Maria
Gul= Magnus
Röd = Petra

/Sandra

Terese sa...

Jag tror så här;
Magnus på den svarta, Petra på den i trä och Maria på den röda.
Terese

Molly sa...

Svart: Petra
Gul: Magnus
Röd: Maria
Kram Linnea

Molly sa...

Svart: Petra
Gul: Magnus
Röd: Maria

Kram Linnea

Anonym sa...

Magnus på trästolen
Maria på svarta
Petra på röda

En chansning från Anne-Lie

Systrarna Virrpannor sa...

Hmmm...undrar vem som sitter var..

Jag gissar på att Magnus sitter på den gula, Maria på den röda och Petra på den svarta.

Kram Mia

Emma sa...

Magnus - svarta
Petra - röda
Maria - trästolen

Mvh
Emma

Anonym sa...

Jag tror att Magnus sitter i mitten, på trästolen. Petra sitter på den röda och Maria sitter mjukt och skönt i den svarta!

/ Caroline

Anonym sa...

Magnus den svarta, Petra på trästolen och Maria på den röda. Anna-Karin, Falun

Anonym sa...

LÄTT!

Magnus -trä
Petra -röd
Maria -svart


/Robban

Frida sa...

Jag tror att Petra har den svarta, Maria den röda och Magnus trästolen. Så MÅSTE det helt enkelt vara!

Powered by Blogger