Del 2

Såg att Maria i går utlovade en del 2 från Different leveransen..jag tror att hon och Magnus hade fullt upp med att dra vinnarna av VV tröjorna så det försvann nog. Men då är det väl tur att det finns en med skärpa i företaget som tar tag i det hela ;)
Nej skämt och sido vi ligger efter värre än någonsin. Naturligtvis så fick vår dotter feber i går också och i morse var det bara att peta i henne lite alvedon och dra med henne till jobbet då jag hade en fotografering. Men nu är vi hemma igen och jag kan som tur är ta med mig jobbet hem :) Ferberfri igen är hon också så inte vet jag vad det var för snabb sjukdom.







Ha en trevlig helg!

Kram Petra

1 Kommentar till " Del 2 "

Vi tillsammans sa...

Stackars Lovis, hoppas hon mår bra på söndag tills det är dags för dans för tjejerna igen.
Vi kan köra !!!
Massor av kramar till er allihopa.

Powered by Blogger