Hej på er =)

Har ni saknat mig ;)
Det blev några hektiska dagar minst sagt, men väldigt trevliga.
Så mycket har hänt, vill berätta allt nu !!! Men vi får portioner ut det lite i omgångar. Känner mig rätt mosad efter två speciella bröllopsfotograferingar i dag. Det ena paret drog roendes i väg på siljan mot sin vigsel när vi lämnade dom det andra paret besteg vi berg med per fyrhjuling =)

Medans vi varit borta har det anlänt en hel del leveranser bla från kärnan egmont, där jag hört att en viss liten Alva letat hörhängen i hela stan. Så kan vi inte ha det nu Alva har Petra fixat hörhängen till Calimero ;)

Ni blir snart uppdaterade med delar av våra Formex inköp !
Vi hade verkligen en kanon dag och hösten känns jätte spännande.

Kram Petra

1 Kommentar till " Hej på er =) "

Sandra Rönningen sa...

Tack så mycket för en underbar fotografering igår! Det var toppen! Men jag var rätt mör efteråt också måste jag säga :P Men vi kom in i andra andningen efter tårtan och kaffet.

Ljuset var ju helt fantastiskt igår och vi längtar efter att få se bilderna!

Puss på er!

Familjen Rönningen i Hackis =)

Powered by Blogger