Nu ni

Kan jag avslöja vem tokan är :)
Ta er en titt på
men undvik sista bilden är ni snälla ha,ha.


För alla våra vip-kunder så kan jag bara ge er en
lite hint om att boka in Calimero på tors kväll 28 maj.
Nyhetsbrev kommer om några dagar!

Mycket bus blev det ;)

Ha en bra helg!

Kram Petra

4 Kommentar till " Nu ni "

Stina sa...

Hahahahaha...Ja vi ses nog ska ni se. hahaha...

Malin sa...

haha! tänk att det första människan jag tänkte på när jag läste inlägget igår, var just Stina! hihi! Min gamla granne!

Mjölkkossan sa...

Klart villervalla är bäst! därav alla kläder, man köper dom ju inte utan anledning :-) skulle vara pga. er då! o tokan ja! ingift i släkten och allt! hon är go hon! blev ingen tur till er idag! men snart så:-)

Stina sa...

Den där Malin alltså.
Jaa...ska prata med henne sedan om vad hon menar med det där.

Malins far och min gubbe är kusiner.
Inavel alltså...Eller hur det var!;-) Kramis

Powered by Blogger