Sådärja!

Då var Våra Barn mässan avklarad för denna gång. Med blandade resultat. Antal besökare på Hem fritid mässan var nog rekord lågt och än färre letade sig in till Barnmässan. Vilket var synd för det ligger så mycket mer jobb, tid och planering bakom en monter än vad man kan tro när man går förbi den. Men nu blir det snart ny vecka och nya tag:) Och det var ju inte bara dåligt... Var roligt att se andra barnbutiker, få se deras produkter och märken, och att få se en massa folk, gamla och nya:) Och man har ju inte roligare än vad man gör sig! Krävs inte mycket för att roa mig:)

Nu ska jag slå på programmet Wipeout. Har ni inte sett det förut så tycker jag att ni ska se det nu! Jag skrattar så jag grinar varenda gång. Släng lite vatten på grillen och kasta in köttet i kylskåpet och slå på tv:n istället!

Kramar Maria B

Inga kommentarer till " Sådärja! "

Powered by Blogger