Killar på 2 månader...

Vilka möten jag gör i mitt jobb! Känns som jag tjatat
om detta förut. Men jag är sån och när jag skriver så
kommer det rakt ifrån hjärtat...

Delar därför i dag med mig en kille med dom
största mörkaste blå ögon jag någonsin sett.
Jag föll pladask :)

Dessutom så verkade han så go och mysig.
Det gör en så glad när man ser barn
som får Kärlek i massor. Sånt märks så
väl när det ska fotograferas.

Så var rädda om varandra familjen,
dom vita hjärtarna kommer att passa perfekt
hos Er ;)



Ge kärlek och du får kärlek tillbaka!

Kram P

1 Kommentar till " Killar på 2 månader... "

Anonym sa...

Hej. va bra att vi kan skriva via er blog. Haer aer det varmt och skoent. Vi haller oss ofta i skuggan mitt pa dagen. Sloar badar laser promenerar och ater god mat ute pa kvallarna.
Hoppas att ni har det bra darhemma och att varen bñrjar komma till er. Lycka till med nyoppningen av de nya lokalrna.. Det ska bli spaennande att se naer vi kommer hem. Kram - aelskar er /mamma och pappa

Powered by Blogger