Tid för funderingar...

Januari tillhör inte mina favoritmånader på året, så mycket är säkert. 
Jag gillar varken kyla eller mörker, och inte är jag särskilt förtjust 
i halka och/eller snöskottning heller!
Men, jag gillar att sitta med en stor kopp te och filosofera, 
och för det är både januari och februari helt perfekta!

Ibland tänker jag stora tankar, och ibland väldigt små, 
och ibland tänker jag att "det där, det var riktigt bra tänkt! 
 Det borde man ha som en liten tavla eller skylt eller nåt!"

Sen gör jag ju inte så mycket tavlor eller skyltar förstås, 
men det finns det ju andra som gör.
 Dessutom finns det ju en jättemysig butik (läs Calimero!) 
som säljer dessa tavlor och skyltar med både stora och små tankar!
Vilken tur!


/Monica

Inga kommentarer till " Tid för funderingar... "

Powered by Blogger