Bilar i webbutiken

Nu finns en del av våra bilar att köpa även i webbutiken.
En bra julklapp kanske!








/Calimero

2 Kommentar till " Bilar i webbutiken "

Anonym sa...

Tänk att folkabussen vi köpte hos er är en av favorit-fordonen. Den är med i de flesta lekar. En vinter mölade han heeeeela bussen full med bomull och när jag upptäckte det så frågade jag förstås vad det var och fick till svar; -Mamma, du fattar väl att det är snö!
Jovisst. Eh.., nja..., fattade..., INTE! Men roligt är det. Ser mig själv stå och vända och vrida på den gröna hippie-folkan och kan verkligen förstå hur han fåttt in så mycket bomull. Jag hade ett h-te innan jag fått ut ALLT!

Kram på er!

Malin T i H

Calimero Familjebutiken sa...

Go Malin och Alfred =) tack för det lilla inlägget som värmde i hjärtat. Kan se er två framför mig hi,hi Kram Petra

Powered by Blogger