Och vinnaren är...

Idag fick Caroline äran att dra vinnaren utav tröjan.
Förstagångsdragare å allt, lite nervöst var det allt ;)
Det är så kul att det är många med och tävlar och jag önskar att jag kunde dela ut en tröja till var och en av er. Då tror jag dock att jag skulle få kicken på måndag. Jag kanske kan skylla på praktikanten?

Vinnaren blev iaf...

Hanna Sundberg!

Tröjan finns att hämta i butik, om annat skicka iväg ett mejl till oss så kan vi ordna med frakt.

Kika in lite senare så kanske jag har en annan överraskning på lut!
Det är ju sista dagen innan cheferna kommer hem. Lite bus har jag allt kvar;)

Kram Maria

1 Kommentar till " Och vinnaren är... "

Karro sa...

Hehe det vore ju synd om du skulle få sparken! Är så roligt när du bloggar Maria! :)
Å grattis till Hanna!

Powered by Blogger