IB Laursen vår

För er som är lika nyfiken som jag på IBs vår/sommar kollektion kan jag tipsa om var ni kan få se lite av sortimentet i allafall ;) För övrigt så är Lena & Thomas blogg härligt inspirerande , kolla här:
http://topdesign.webblogg.se/2010/december/varens-ny-produkter.html
Längtar nu till Formex mässan i Januari =)

Må gott i kylan!

Kram Petra

4 Kommentar till " IB Laursen vår "

Anonym sa...

Hejsan Petra! Hörde om vad ni går igenom just nu och jag är otroligt ledsen för egen skull. Vrlden är bra orättvis ibland. Sänder en massa värmande styrkekramar från mej och mina två pojkar. Vet inte om ni kommer ihåg oss men skriver ändå. Tänker på er! Mvh. Carro Román med Max och Alex

Calimero Familjebutiken sa...

Tack snälla goa Carro, skulle väl aldrig glömma dig =) Minns hur tagna vi blev över din berättelse om din syster. Vet att du vet att när någon skickar en Kram så betyder det massor i ens kamp! Kram på Er !

Karro sa...

Va mycket fint det finns! Man vill ha allt! Tänkte passa på att skriva till dig också Petra! Tusen tack för det fina tårtfatet jag fick/vann! Det var jättefint och kommer garanterat att användas, bara vårat kök blir färdigt nån gång!
Kramar till er allihopa! <3

topdesign sa...

Hej på Er mysiga människor :).
Ni är för gulliga. Det kommer så mycket snyggt till våren, vi får se om vi kan komma till er innan Formex, hoppas det.
Ta nu hand om varandra i helgen och mys med familjen, det är ni värda!!!
God jul och Gott nytt år
// Lena och Thomas

Powered by Blogger