Farsdag!

Idag har första riktiga snön kommit till Sågmyra. Och jag har fått skottat snö för första gången denna vinter. Sånt gör mig lycklig:)  Och jag misstänker att jag får göra det minst en gång till under dagen om det fortsätter!

Det har varit lite lugnare med folk dom senaste dagarna, men sysslolös är man liksom aldrig ändå!
Det finns alltid saker som ska beställas, ringas om, mejlas om, tänkas på eller flyttas på!
Håller dock tummarna för att Robban ska hitta hit med lastbilen en sväng idag;)

Ni glömmer väl inte bort att det är Farsdag på söndag? Va vavavaa?
Jag vet att jag skulle få höra det i hundra år om jag glömde min egen pappa;)
Här i butiken (och på webben) hittar ni allt från örngott, muggar och stenar med trevliga texter på till lyxig choklad med budskap på.

Hoppas vi ses i Sågmyra!
Kram Maria

Inga kommentarer till " Farsdag! "

Powered by Blogger