Vår dag

Maria och vår praktikant Caroline fortsätter att packa upp IB saker :)



Jag och Mange har i dag avverkat tre dagisavdelningar i morgon väntar ytterligare två :)
Här en bild från förra hösten.


Kram och godnatt
Petra

Ni vet vär att ni alltid kan mejla eller fråga här på bloggen om priser på det som visas här. I bland lägger jag ut bilder innan priser är klara och oftast bloggar jag hemifrån där jag inte har priserna med mig ;) Men det är bara att fråga oss!

2 Kommentar till " Vår dag "

Johanna sa...

Hej petra! Va kul att du fortsätter med dagisfotograferingen. När kommer ni till Björnen? Har helt glömt av att hämta min hundmatsburk, är ledig fram till lördag nu så det blir att hämta den på tisdag nästa vecka. Hoppas det är ok?!

Calimero Familjebutiken sa...

Hej Johanna!
Japp dagis fortsätter vi med och Björnen tror jag var den 20 okt. Hundmatshinken tar du när du har tid :) Må gott, vi ses!

Powered by Blogger