En goding

Ja jag kunde tydligen inte hålla mig från bloggen
trots att jag fortfarande är lite purken :)
Hade dessutom kunder ifrån Sundsvall som frågade efter
multiränderna..suck. Fick nyss ett mejl där dom berättar att
det är snövädret som orsakar förseningarna!!
Men nästa vecka så kommer det =)


Var nyss in och läste på en blogg om en liten tjej som gillar
att ha halsband på sig. Eller rättare sagt så hade denna
lilla tjej mammas bh runt halsen som halsband hi,hi
Dom kommer dessutom och ska ta kort hos mig om någon
vecka och jag tänkte därföe inspirera lite och visa hur det kan se ut
med ett lite finare halsband på en go unge ;)




Nu lovar jag att jag inte ska blogga mer i dag!

Kram Petra

2 Kommentar till " En goding "

Johanna sa...

Haha, ja det kanske kan vara nåt! ;-) Ska plundra smyckeskrinet tills det är dags. Trevlig helg!

Malins blogg sa...

ÅÅ vilken söt liten tjej! Kanske ska dra på Milo nåt sånt...hehe.. nää, kanske man inte blir så poppis om nått år!
Puss o Kram Malin

Powered by Blogger