Halloj!

Nu ser det ut som om vi fått upp farten här på bloggen igen! Försöker Mange blogga till sig titeln "Bloggmaster" mån tro? Njea, än så länge tillfaller den nog Petra;)

Det har ju även tävlats lite här på bloggen. 20000:ende besökaren, det är ju faktiskt heelt otroligt! Hur gick det till?! Börjar tidningarna ringa och vilja att man är med i intervjuer nu och sånt eller? Ja, man vet ju liksom inte hur det går till riktigt. Innan jag börjar leta efter mig själv i diverse kändistidningar, så kanske jag ska ta och avslöja vinnare och vinst?:)

Trummvirvel....Vinnaren är Låtta!
Som vid tillfälle får komma till butiken och hämta en liten och en mellan valfri hattlåda!
Grattis!

När vi ändå är i tävlingstagen så kan jag passa på att avslöja att det inom kort kommer att bli en till tävling;) Vinsten är något som jag vet att många har frågat om och efter.
Men några dagar till får ni minsann hållas på halster.
Spännande!

Kramar Maria B

2 Kommentar till " Halloj! "

Låtta sa...

Åh jag vann!!!! Tack så himla mycket!
Jag kommer förbi på måndag då min Leo ska fotograferas!
Kramar Låtta

Karro sa...

Du får blogga på så kanske det blir du som tar titeln bloggmaster ;)
Är så roligt när vi visar bilder på sånt som kommer in :)
kramar

Powered by Blogger