Påfyllt

I dag kom en extra sändning med dessa
ljusbrickor + adventssiffror, dock ej i zink
som på bilden utan i svart.
Dom förra som kom försvann lika fort så vill
ni ha och inte hinner till oss i morgon ring så
lägger vi undan 023-59161

Har i dag så fort jag sett kylskåpet bara skrattat,
hur kunde jag vara såå dum. Kasta ny mat...!?
Finns tyvärr lite för många tecken på att man kanske
jobbar en aning för mycket. Men det är också
ganska kul att skratta åt allt tok som blir =)

Tänk va roligt det vore om min peronal kunde
skriva och berätta om alla tokerier.
Hjälp mig ännu en gång att uppmana dom!!

Fast jag kan ju också bli duktigare på det,
för det finns en till som är lite virro om man säger..
Som jag kan skriva om ;)



Vi ses i morgon kanske?

Kram Petra

Inga kommentarer till " Påfyllt "

Powered by Blogger