Julen knackar på dörren

och det tycker jag är härligt.
Men först tar jag och familjen en
vända till solen =)

Här följer lite bilder på vad som
kommer in till oss snart.







Jag finns kvar några dagar till här i kylan
sen undrar jag hur dött det kommer att
bli här på bloggen...hm
någon som har förslag på hur man får fart
på sina anställda ?
Bra förslag belönas !!!

Jag tror nog att jag få jobba lite på semestern ;)
Kanske bjuda på en bild ifrån någon härlig
strand, det vill ni väl se ha,ha.

Kram så länge
Petra

3 Kommentar till " Julen knackar på dörren "

Anonym sa...

Någon fin bild från en härlig strand kan du hoppa över, men OM tjejerna skriver på bloggen helst varje dag så ska jag bjuda dom på något gott.
Tänker inte skriva vem jag är, det får bli en suprise för dom.
Kram

Calimero Familjebutiken sa...

Jiihoo och tjhohej !!
Vilken toppen kommentar.Ja visst vore det trevligt..men gottat kan du nog glömma ;) fast dom är gottegrisar så kanske, kanske är det just vad som behövs för att få fart på latmaskarna !!
Och som sagt bra förslag belönas =)
Kram Petra

Anonym sa...

Hej Petra och tusen tack för den proffsiga fotograferingen idag:-) Jag har varit glad hela dagen tack vare dig och Tindra:-) Nu väntar vi med spänning på bilderna på vårt lilla charmtroll! Har vi tur kanske vi får en förhandstitt här på bloggen;-) Ha en underbar semester! Kram från Ulrika och Tindra

Powered by Blogger