Nyheter

Lite nyheter, lite påfyllning
av våra härliga väggord & skyltar.









Denna skylt följde genast med hem till oss =)








I morgon sticker jag och gubben i väg på bus.
Vi har en inplanerad träff med ett brudpar i Smedjebacken
och jag ska försöka övertyga barnen att följa. Dom är lite
less på att spana in kyrkor och platser och att vänta på
oss som bara pratar ;)
Men när vi är färdiga med det styr vi kosan och bor på
hotell en natt !!! Till hotellet kommer sen ännu en överraskning,
goa vänner till oss kommer dit och jag vet att barnen kommer
att bli jätte glada.

Åh, jag älskar att busa det är det bästa jag vet !!
Det är som kvällen innan julafton, då kan jag inte sova ha,ha


Kram på er Alla !

Tusen Tack för rörande kommetarer i förra inlägget !
Tusen Tack snälla fotokunder/kompisar som i måndags
kom med nybakade bullar ! Ni är väl för goa och det
gör en sååå fruktansvärt Glad.
Kärlek till er !

// Petra



Inga kommentarer till " Nyheter "

Powered by Blogger