Ännu en gång

så dras vi till barnen =)
Den underbart söta flickan är brudens
systerdotter. Glömde för ett ögonblick själva
brudparet då det var en förtrollande tjej med makalös
utstrålning !!

Usch vilken start vi började med i går, regn
och åska rakt över oss. Fick sedan som tur var en
liten stunds uppehåll. Tyvärr kunde vi inte ta släktbilder
efter vigseln då regnet kom i från alla håll. Genomblöta
och lite frussna fick vi avsluta fotograferingen tidigare.
Men vi var väldigt varma i våra hjärtan då det var
en jättefin vigsel med mycket sång och en otrolig Glädje !!
Inte ofta jag blir rörd då man är så fokuserad i sitt jobb,
men i går fick jag bita i hop redan vid starten då det var
så vacker ingångs musik. Pampigt värre !!

Fick i en kommentar en undran om den nya
fotografen hos oss. Kan bara säga så här Linda
är en toppen tjej och väldigt duktig !
För oss har det varit viktigt att hitta någon som
har samma filosofi som oss och lika bildspråk.
Vi har verkligen lyckats !
Det kommer inte att märkas någon skillnad och
man kan med trygghet boka hos vem som helst av oss.
Jag behöver lite ny kraft och energi då barnfotograferingar
kräver en helmassa. Där kommer Linda att bli min
stöttepelare och inspiratör (vet inte om man säger
så) men ni förstår vad jag menar =)

Detta blir Jätte bra för oss Alla och ni
kunder behöver inte vänta 2 1/2 mån på tid ;)

Kram igen då
Petra

1 Kommentar till " Ännu en gång "

Anonym sa...

Jag vet inte vem Linda är men har hört att hon är jätte duktig två som vet vad dom talar om !!!
Det kommer ju att bli kanon.
Kram Åsa

Powered by Blogger