Halloj i värmen!

I dag är det varmt på Calimero kan ni tro. 100 grader! Minst. Tur att vi har fläkten ståendes vid kassan. Alla papper flyger åt alla håll men svalt blir det:) Jag klagar absolut inte. Jag älskar värmen! Ligger mer än gärna ute på gräsmattan och bara smälter bort. Måste bara få berätta för någon då och då att det faktiskt ÄR väldigt varm ute.

Ville mest bara skicka en sommer hälsning till er allihop. Hoppas att ni solar badar och äter mycket glass!


Nu ska jag åka hem till min hund som fyller år idag. Han fattar ju absolut ingenting av det, så klart, men jag och husse får en bra anledning att skämma bort honom med en massa leksaker och godis:)

Over and out som man säger;P
/Maria B

1 Kommentar till " Halloj i värmen! "

Anonym sa...

Grattis till Zeke fast i efterskott. Kram Manne

Powered by Blogger