TOTAL LYCKA!!


Här kommer ett gästinlägg från ”praktikant Ludde”!
Har vistas i denna underbara, roliga, glada, busiga butik nu två dagar och jag trivs som fisken i träsket (personalen här är otroligt duktiga på ordspråk........allafall Petra... ;)


Total lycka uppstod då jag upptäckte Prinsessan på fjärten!! Pruttleran som luktar jordgubb. Har prövat andra sorter men har aldrig riktigt fått till den där riktiga, rejäla brakaren som man bara längtar efter!!! Hur jag än har knådat, delat, tryckt med ett finger, två fingrar, tre fingrar så har det bara kommit ut småfjärtar ur burkf..n.

MEN med Prinsessan på fjärten har jag lyckats med alla varianter av fisar, fjärtar, blötskitar, pruttar, brakare. En helt underbar känsla =) Så som sagt total lycka har jag upplevt idag under min prakitkantdag hos Calimerofamiljen. TACK för det!! //"praktikant Ludde"

Inga kommentarer till " TOTAL LYCKA!! "

Powered by Blogger